Nagyobb megrendelés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot, és mennyiségi kedvezményt készítünk Önnek.

Panasztételi szabályzat

Panasztételi szabályzat 

az üzemeltető/eladó és az ügyfél/vevő közötti reklamációs feltételek szabályozása (a  továbbiakban: „PSZ”) 

Bevezető rendelkezések. 

  1. A hausdeco.hu webáruház üzemeltetője (eladója) Ing. František Kašper - PEKA, székhelye Tačevská 33, Bardejov 08501, Slovakia.  
  2. Az online áruház vásárlója (megrendelője) bármely természetes vagy jogi személy, aki elektronikus űrlapot küld el az áruk (termékek vagy szolgáltatások) megrendeléséhez.
  3. Jelen Panasztételi Szabályzat szabályozza az üzemeltető és az ügyfél közötti jogviszonyt az üzemeltető által nyújtott áruk és szolgáltatások helyességével és minőségével kapcsolatos panaszok kezelése során.  
  4. Panasztételként a jelen reklamációs eljárás alkalmazásában a vevő által az általa nyújtott áruk vagy szolgáltatások hibáiért való felelősségre vonatkozó jogot jelent, amely a hibás teljesítés bizonyos jogorvoslatát vagy megtérítését igényli, ill. a szerződés tárgyának  elmulasztása. 

Panaszkezelési eljárás. 

  1. Jelen szabályzat értelmében a meghatalmazott személy panaszt tehet személyesen, írásban vagy e-mailben.
  2. A panaszból egyértelműen ki kell derülnie a következő adatoknak: 
  • a panaszt benyújtó személye adatai (név, vezetéknév, állandó lakcím), • a panasz tárgya, vagy a vásárló kérése, 
  • kinek szól a panasz, 
  • a panasz benyújtásának dátuma,  
  • az ügyfél vagy a Meghatalmazott személy aláírása meghatalmazással együtt. 
  1. A vásárló nevében eljáró meghatalmazott személy e-mailben, faxon vagy írásban történő panasz benyújtása esetén a panaszhoz szükséges csatolni a vásárló képviseletéről szóló meghatalmazást.  
  2. Amennyiben a panasz nem tartalmazza a jelen cikk 2. pontjában felsorolt követelményeket, akkor azt indokolatlannak tekintjük.
  3. A reklamáció feldolgozásának határideje nem haladhatja meg a reklamáció benyújtásának napjától számított 30 napot. Az eladó a panasz feldolgozásáról írásos dokumentumot állít ki az ügyfélnek.  
  4. A panasz gyakorlásának időpontja a panasz benyújtásának napja. A reklamáció benyújtásának időpontja: 
  • postai küldemény esetén – a reklamáció ügyfél székhelyére történő kézbesítésének napja) • személyes kézbesítés esetén – a reklamáció másolatán szereplő dátum, amellyel az eladó a kézbesítést visszaigazolja  
  • e-mailben történő kézbesítés esetén – az a nap, amikor az elektronikus levél a vásárló e mail címére megérkezik.
  1. Az eladó és a vásárló közötti egyéb, jelen Panaszkezelési Szabályzatban kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra az üzemeltető és az ügyfél között létrejött egyedi szerződések vonatkozó rendelkezései, a hatályos általánosan kötelező jogszabályok vonatkozó  rendelkezései az irányadóak, amelyek a Magyar Köztársaság területén érvényesek, ebben a  sorrendben.  
  2. Az eladó a jogszabályi előírások és az üzleti környezet változásai miatt bármikor jogosult jelen Panasztételi szabályzatot megváltoztatni, kiegészíteni. Az eladó a Panasztételi Szabályzat aktuális szövegét a honlapján történő közzététellel határozza meg. 

A jelen Panaszételi szabályzat 2023.01.01.-én lép hatályba, és teljes mértékben felváltja a  korábbi PSZ-t. Az üzemeltető fenntartja a jogot a PSZ előzetes értesítés nélküli  megváltoztatására.

Panaszképlet egy .pdf formátumú cikkhez ITT.